Verhuur

Activiteit organiseren?

De Spieghelkerk en naastgelegen Spieghelhuis bieden uitstekende mogelijkheden voor het organiseren van diverse activiteiten. De kerkzaal en verschillende zalen in het Spieghelhuis zijn te huur per dagdeel. We denken graag mee welke ruimte het meest geschikt is voor u.

De kerk biedt door zijn bijzondere vorm en de prachtige glas-in-lood ramen een intieme sfeer. De zaal heeft een goede akoestiek en biedt daardoor volop mogelijkheden voor het houden van een concert of andere culturele avond. Maar de kerk is (in combinatie met het Spieghelhuis) ook zeer geschikt voor het verzorgen van afscheidsvieringen en condoleances, eventueel geleid door een predikant. Het Spieghelhuis heeft een ruim aanbod aan zalen voor kleinere vergaderingen of presentaties.

De Spieghelkerk en het Spieghelhuis bieden de volgende faciliteiten:

• Grote ruimte met open keuken voor borrel, vergadering en presentatie voor maximaal 60 personen, flexibel in te delen in twee afzonderlijke zalen
  • Ruime keuken met magnetron, bedrijfsvaatwasser en luxe koffiemachine
  • Grote ruimte voor 30 à 45 personen voor vergadering en presentatie, in te delen in twee afzonderlijke zalen
  • Groot scherm smart-televisies
  • Eigen parkeerterrein voor 14 auto’s

Voor meer informatie over de mogelijkheden, beschikbaarheid en prijsopgave kunt u contact opnemen via verhuur.

“Spieghelhuis: huis van vriendschap, liefde, trouw en waar nodig van rouw. Huis dat steeds een thuis wil zijn voor een ieder, groot en klein”

Spieghelkerk

De kerkzaal biedt ruimte aan maximaal 250 personen. De kerkzaal beschikt over een podium met geluids-, muziek- en theaterlichtinstallatie. Op het podium is een piano beschikbaar. De kerkzaal is flexibel in te delen doordat gebruik wordt gemaakt van losse stoelen. De kerk is bereikbaar via de ingang van het Spieghelhuis en via een zelfstandige ingang.

Spieghelhuis

In 2017 is de aanbouw aan de Spieghelkerk geheel vernieuwd en omgedoopt tot ‘Spieghelhuis’. Het Spieghelhuis is een modern en multifunctioneel gebouw, dat beschikt over een ruime keuken met magnetron, luxe koffiemachine en bedrijfsvaatwasser. Er zijn twee verdiepingen en de ruimtes zijn flexibel in te delen.