Ouderen

Sawedah

In de Spieghelkerk is een groep dames en heren actief van Sawedah (= ‘Samenwerkende dames en heren’). Ze bezoeken ouderen, zorgen onder andere voor vervoer naar de kerkdienst, organiseren een speciaal kerstfeest en een jaarlijks uitstapje. Voor meer informatie: Sawedah.

Lunch-in

De Lunch-in is bedoeld voor kerkgangers en niet kerkgangers. Het is in de eerste plaats een gelegenheid om elkaar te leren kennen. In onze geïndividualiseerde samenleving zijn we veelal op ons zelf aangewezen. Als kerk willen we graag een gemeenschap zijn.
Ook vrienden uit uw omgeving zijn hartelijk welkom. Hebt u een fijne buurvrouw of buurman die ook eens mee wil dan is zij of hij welkom.

De Lunch-in is er in principe elke eerste dinsdag van de maand van 12.00 tot 14.30 uur. Voor meer informatie of aanmelding: Lunch-in